Nieuwsbrief februari 2026
Voorzichtig zien we de voorjaarsbloemen tevoorschijn komen en hebben we de afgelopen dagen al kunnen genieten van een heerlijk zonnetje. Dat is fijn, want dan is het een stukje prettiger naar buiten gaan.
We zitten nog midden in de winteractiviteiten en wat wordt er toch weer genoten. Heel fijn om de vele geïnteresseerden te zien bij de informatiebijeenkomsten en de vrolijke klanken te horen bij de muziekbingo’s en het koor voor 1 dag. Maar het is ook gewoon ontzettend fijn om samen creatief bezig te zijn, samen te eten en samen te kletsen. We wensen iedereen veel plezier met de komende activiteiten en delen graag enkele sfeerbeelden met u van de afgelopen periode.
Meer lezen? Open hier de nieuwsbrief